סער בוועידת המודיע: "המנהיגות החרדית פועלת לכלל ישראל"

    איתי גדסי 1 Comment on סער בוועידת המודיע: "המנהיגות החרדית פועלת לכלל ישראל"

    השר לשעבר גדעון סער השתתף הבוקר בוועידת עיתון המודיע, שם אמר כי הנציגות החרדית בכנסת ובממשלה פועלת למען כלל עם ישראל • "דרעי הוא אחד האנשים השקולים בממשלה ובקבינט"

    גדעון סער צילום: משה גולדשטיין
    20:31
    04.05.24
    אתר קול חי No Comments on לוחם ימ"מ נפצע קשה בטול כרם | חדשות השבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לשעבר גדעון סער השתתף היום ב'ועידת המודיע' שם התייחס לפעילות הנציגות החרדית בכנסת ובממשלה: התרשמתי בצורה בלתי רגילה מהכנס הזה. הנציגים של יהדות התורה יודעים שאני קורא ותיק של עיתון 'המודיע'.

    סער בנאומו: "כשאני מסתכל היום על המנהיגות הפוליטית החרדית אני רואה שהיא פועלת מגישה 'כלל ישראלית' וכלל מגזרית ולא רק עם גישה מגזרית. גם הדור הנוכחי במנהיגות של המגזר החרדי ברשויות המקומיות יודע לבצע דברים מתוך ראייה רחבה. יש להם אוריינטציה של סיוע 'כלל ישראלי'. הציבור החרדי הוא חלק מההנהגה הישראלית. אחדות היא לא מחייבת לבטל את השוני שיש בין זרמים שונים. השוני הוא לא חסרון והוא לא דבר שצריך תיקון. לכל מגזר בחברה הישראלית יש ייחודיות ויש מעלות. לצערי הציבור החרדי מושא להתקפות על רקע אורח חייו ועל רקע אמונותיו".

    על השר ליצמן אמר סער: "אני מקווה להצלחה של שר הבריאות יעקב ליצמן במאבק שהוא מנהל בנושא של ביטוח סיעודי – דבר שנוגע לכל אחד מאתנו באופן אישי. אני לא חושב שבכל הקדנציות שהייתי, אזרחי ישראל ידעו מי זה שר הבריאות לפני יעקב ליצמן".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      סער הגדול שיבוא להחליף את ביבי